2011. június 11., szombat

Imádott kertünk 1.


Emberfelettinek tűnt a befektetendő munkamennyiség..... azonban elkapott az ihlet és az összes hétköznap esti óráját és valamennyi hétvégét a kertnek szenteltem. Végigbújtam a kerttervező és növényeket katalogizáló könyveket és megtripláztam a kertészeti árudákban szokásosan töltött időt. :)

Rajzoltam, terveztem, levél- és növényformákat no meg levélszíneket illesztettem egymáshoz, virágzási időben gondolkodtam, színharmóniára törkedtem. Elképesztő, hogy milyen hamar képesek vagyunk 'kiművelődni' bizonyos témákban, ha megszállottan belebolondulunk. :-) Mert mi lehet annál kreatívabb és boldogságot adóbb, mint a tervet megvalósítani (közben többször módosítani) és végül gyönyörködni a szeretettel ültetett növények szépségében; a kert apró csodáiban?!

Persze a megvalósításhoz először a Család majd' minden tagjának közelebbi barátságba kellett kerülnie a csákánnyal (betontörés és nem kívánatos bokrok kiirtása), az ásóval, a rotációs kapával, a gereblyével és a többiekkel.



      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése